Spring naar de inhoud

Organisatie

OBS de Poolster is onderdeel van de stichting OPO Borger-Odoorn. De 11 openbare basisscholen bevinden zich in Borger, Drouwen, Ees, Exloo, 2eExloërmond, Nieuw-Buinen, Odoorn, Valthe en Valthermond.

De Poolster is een openbare school, dat wil zeggen dat er respect is voor ieders levensovertuiging, geloof en afkomst.
Onze school is voor iedereen.
Samenwerking, zelfontplooiing, respect, doorzettingsvermogen, conflictbeheersing zijn basiswaarden in ons onderwijs, Ze zijn zichtbaar in de kapstokregels.

Organisatie
De Poolster wil het beste uit de kinderen halen en we hebben hoge verwachtingen. We gaan uit van begeleid onderwijs en besteden veel aandacht aan de vaardigheden lezen, taal, rekenen, digitale geletterdheid, techniek en sociale vaardigheden.
We werken met de nieuwste methodes.

samen uniek